20 Aralık 2013 Cuma

Yolsuzluk Katliamı

17.12.2013'ten bu yana izliyor halkım...
Bırakın birbirlerini yesinler diyen oldu,
Müslüman'ı Müslüman'a kırdıracaklar, gelin arayı bulalım diyen oldu,
Yapmayın, yazıktır diyen oldu,
Dershaneme dokunmayacaktın diyen oldu,
Seks kasetlerini büyük bir iştahla bekleyen oldu,

*              *              *              *              *              *              *

Caps paylaşan, orantısız zeka kullanan oldu,
Video paylaşıp, iktidar milletvekillerine servis eden oldu,
"Komplo bu komplo" diyen oldu,
Vaiz Lobisi diyen oldu,
Elini kolunu kıpırdatmadan, ekran başında kıs kıs gülerek izleyen oldu,
Hükümeti yıpratma çabaları diyen oldu,
Ayakkabı kutusu mizahını insanı istifra ettirecek düzeyde yapan oldu,
(Ama benim memleketlim boş durmadı, tepkisini banka önüne kutularını bırakarak koydu)
Acınası itiraflarda bulunanlar oldu,
Gezicilere laf eden oldu,
Savcı Öz'ü Ergenekon'da vatan haini ilan edip, yolsuzlukta kahraman ilan eden oldu,
Birkaç ay öncesinde söylediklerini yutanlar oldu,
Bizi bölemeyecekler diyen oldu,
"Babamın oğlu olsa acımam!" deyip, sonra o sözü yalayanlar oldu.

*              *              *              *              *              *              *

Soruşturmanın selameti açısından bakmayıp, "giderayak" emniyet içerisinde görevden alma operasyonu yürüten oldu,
"Benim oğlanın alındığını nerde okudun?" diye yüreği ağzında medyayı takip edenler oldu,
Bakan'a haber vermeden nasıl böyle bir operasyon yapılır diyenler oldu,
Aylık aldığı asgari maaşı yeterli görüp hayatında birarada göremeyeceği parayla yolsuzluk yapanı körü körüne savunanlar oldu,
"Müslümancılık" oynayan oldu,
"Milyonları evde tutuyoruz derken aslında haklılarmış!" edebiyatı yapanlar oldu,
Mağdur edebiyatını yerinde bulanlar oldu,
Yine ucu bize dokunacak, zamlar kapıda diyenler oldu,
Ekonomik kriz çıkacak diye paniğe kapılanlar, soruşturmaya göz yumanlar oldu,

*              *              *              *              *              *              *

Velhasıl kelam..
Yaz oldu,
Kış oldu,
Gezide hayatını kaybedenlerin sevenlerinin yüreği hala sızlar oldu,
Ama zat-ı muhteremlerden "BİZ YAPMADIK!" diyen olmadı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder